نوشته شده توسط : b.gholami

لوگو ساز آنلاین Logonomy یک نرم افزار طراحی لوگو مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد فوراً یک لوگو ایجاد کنید. شما می توانید بدون نیاز به دانش طراحی لوگو و بدون آشنایی با نرم افزار طراحی لوگو، تنها با وارد کردن نام تجاری و برند خود در چند مرحله، یک لوگوی حرفه ای ایجاد کنید.طراحی لوگو در اصفهان اینجا کلیک کنید.

طراحی لوگو چیست؟

درست مانند هر شخصی که امضای خود را دارد، هر کسب و کاری نیز برای ارائه خود به مصرف کنندگان نیاز به یک نام و لوگوی مناسب دارد. فرقی نمی کند کسب و کار شما سنتی باشد یا در فضای اینترنت فعالیت کنید. در هر صورت، باید یک لوگوی خوب داشته باشید که جذب، معرف و در ذهن کاربر بماند. طراحی امضای آنلاین هر کسب و کاری را طراحی لوگو می نامند. طراحان زیادی هستند که با مهارت و تجربه کافی برای شما لوگوی مناسب طراحی می کنند.

پاسخ بله است. بله، شما قطعا باید یک لوگوی مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید. همانطور که هر انسانی امضای خود را دارد، هر کسب و کاری باید یک لوگو داشته باشد. در واقع لوگوها از اشکال گرافیکی تشکیل شده اند تا کسب و کار شما از طریق آنها به دیگران ارائه شود.

 وب سایت DesignBuddy با تحقیق در مورد برندهای بزرگ جهانی که می توانید برای ایجاد یک لوگوی خوب مطالعه کنید به نتایجی دست یافت:

40 درصد از لوگوها در جهان دارای متنی با طراحی خاص هستند.

95 درصد از لوگوها در جهان از یک یا دو رنگ استفاده می کنند.

93 درصد از لوگوهای معروف آنقدر ساده هستند که حتی در اندازه های کوچک نیز قابل تشخیص هستند.

بهترین سایت های لوگو ساز

همانطور که قبلاً گفتیم هزینه طراحی لوگو گاهی به چند میلیون هم می رسد. اگر کسب و کار جدیدی دارید یا نمی خواهید هزینه زیادی برای طراحی لوگو خرج کنید، بهترین گزینه استفاده از سایت های آنلاین رایگان طراحی لوگو است.

لوگوسازان آنلاین و رایگان مختلفی در این زمینه وجود دارند که لوگوهای حرفه ای و استاندارد را برای شما آماده می کنند. آنها همچنین این گزینه را دارند که آرم طراحی شده را مطابق با سلیقه شما سفارشی کنند. در زیر به معرفی چند سایت خارجی طراحی لوگو می پردازیم:

1. لوگو ساز آنلاین

یکی دیگر از بهترین سایت های رایگان طراحی لوگو، Online Logo Maker است. با کمک این ابزار می توانید لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید. علاوه بر این، این سایت هزاران فونت مختلف را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان آپلود و استفاده از وکتورهای مختلف را می دهد. نسخه پرمیوم و تجاری این ابزار دارای امکانات بیشتری است و امکان دانلود لوگوهای باکیفیت را به شما می دهد.

2. وب سایت LogoMakr

اگر می خواهید لوگوی کسب و کار خود را از ابتدا طراحی کنید، LogoMakr یکی از بهترین سایت های طراحی لوگو است. با استفاده از این ابزار می توانید اجزای مختلف را با هم ترکیب کنید و با وارد کردن نام کسب و کار خود یک لوگوی حرفه ای و زیبا داشته باشید. البته دانلود نسخه با کیفیت لوگوی طراحی شده پولی است و باید 19 دلار بپردازید اما نسخه با کیفیت متوسط ​​نیز برای تجارت کافی است.

3. وب سایت Canva

یکی دیگر از بهترین سایت های طراحی لوگو که اخیرا رایگان شده است Canva است. این وب سایت فایل های گرافیکی آماده ارائه می کند. این سایت دارای بخش طراحی لوگو می باشد و شما می توانید انواع لوگوهای رایگان و پولی را در این قسمت مشاهده کنید و در نهایت آنها را مطابق میل خود شخصی سازی کنید. یکی از ویژگی های خوب این سایت امکان آپلود وکتورهای مورد نظر می باشد. بنابراین می توانید یک لوگو را با بردارهای دلخواه شخصی سازی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: